صورت زیبایش رادر ذهنم مجسم کردم و برای دیدنش با شتاب براه افتادم
¸.•**•.خیلی خیلی جالب¸.•**•.¸
دوستان عسیس نظر یادتون نره ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

در راه از کنار گلزاری زیبا عبور میکردم،ایستادم و نگاهم را به گلهای زیبا دوختم به هر

گل که مینگریستم چهره او برایم تجسم میشد با ذوق و شوق به گلزار رفتم و

زیباترین گلها را انتخاب کردم یکی یکی از ساقه جدا میکردم و با وجود زخمی شدن

انگشتانم با خار گلها لبخندی نثار آنها میکردم  و به آرامی خارها را از شاخه جدا

میکردم.

 دسته گل را به سینه میفشردم ودر ذهنم تقدیم گلها را به او تمرین میکردم.

 

 به او که رسیدم دسته گل را با یک دنیا عشق و محبت به او دادم دسته گل را گرفت و با جیغی آن را زمین انداخت!!!!!!

 

   نگاهی غضب آلود به من کرد و گفت:همین میخواستی انگشتم را زخم کنی؟

 

نگاهی به دسته گل انداختم :فقط یک خار روی آن باقی مانده بود که من ندیده بودمش به او نگاه کردم ولی او رفته بود......

 



نظرات شما عزیزان:

نیان
ساعت17:15---14 بهمن 1393
سلام وبلاگ جالبی دارید اما حیف بازدید کنندگانت کمه این متنتم خخخخخخییییییللللللییییی جالبه


فاطمه
ساعت15:06---9 فروردين 1390
سلام اقای شادمهر وبلاگ زیبایی دارین مخصوصا اخرین داستان که خیلی زیبا بود.بایپاسخ:مرسی عسیسم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 9 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط شادمهر حسینی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 25616
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1